Dag 1. We zijn er.... - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Bart, Reggie, Jasper & Carlijn Maas - WaarBenJij.nu Dag 1. We zijn er.... - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Bart, Reggie, Jasper & Carlijn Maas - WaarBenJij.nu

Dag 1. We zijn er....

Door: Reggie

Blijf op de hoogte en volg Bart, Reggie, Jasper & Carlijn

02 Juli 2012 | Zuid-Afrika, Pretoria

Nee, er is geen tijdsverschil tussen Kaapstad en thuis. Maar omdat mijn dag om 6.15 door de wekker gestart werd en we vervolgens een vol ochtend programma hadden (7 uur bus, half 8 Inchecken, 5 over half 8 koffers opnieuw inpakken, 10 over half 8 weer inchecken, 9 uur door security, 9.30 in vliegtuig, 10.45 vertrek vliegtuig, 11.15 eindelijk een keer les intouchables gekeken) zijn we nu nog wat stuiterig.
Hoewel dat ook kan komen door het "we zijn er" gevoel. Na afloop van de 11 1/2 uur vliegen landen we vandaag perfect op CapeTown. Waar de transferchauffeur die de reisorganisatie geregeld had al op ons stond te wachten. Die bovendien zo slim is geweest om de mensen van het guest house te waarschuwen dat wij er aan kwamen, waardoor er ook daadwerkelijk iemand op ons zat te wachten.

Dus nu zijn we er. In een guest house in Kaapstad. Nauwkeuriger gezegd: in de dependance van een guesthouse in Kaapstad: een heel huis, dat oud oogt, met keuken en al, helemaal voor ons zelf. Carlijn vindt de schilderijen en authentieke muren nu nog een beetje eng - ongetwijfeld weet ze dat morgen zeker te waarderen. En wij ook. Want na al dat gereis is het nu toch echt tijd om het bed op te zoeken!

• 02 Juli 2012 - 04:43

F:

Veel plezier. Zo nog in Goirle gezien nu @ZA

• 02 Juli 2012 - 05:43

Margret:

Hoi
    Toch wel.fijn dus die chauffeur!
    Avontuur gestart , ik belees het mee :-)