Dag 9. Highway 101 - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Bart, Reggie, Jasper & Carlijn Maas - WaarBenJij.nu Dag 9. Highway 101 - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Bart, Reggie, Jasper & Carlijn Maas - WaarBenJij.nu

Dag 9. Highway 101

Door: Reggie

Blijf op de hoogte en volg Bart, Reggie, Jasper & Carlijn

15 Augustus 2009 | Canada, Ottawa

Vandaag stond er weer een lange reisdag op het programma, met een boottocht die pas rond 15.15 zou vertrekken. Dat gaf ons de rust om relaxed op te staan en te vertrekken (14 graden, dikke truien en sokken aan) uit Port mcNeill.

Gaandeweg het rijden over highway 19, werd het weer steeds beter. De fleecetrui ging uit en de zonnenbril stond alweer op de neus. In campbell river (wederom onze lunchplek) scheen de zon en konden de lange t-shirts uit en tegen de tijd dat we bij de boot in Comox aankwamen, was het tijd om de broekspijpen op te rollen en op het strandje met de voeten in het water te poolen. Ik geloof zelfs dat ik op de ferry naar Powell River wat kleur op mijn gezicht gekregen heb.

Uiteindelijk eindigde al dit reizen rond 17.30 bij het hotel in Lund. Aan het einde (of begin zo je wil), van highway 101. Als we die willen afrijden, zijn we nog wel even bezig, want deze weg loopt door tot aan het zuidelijkste puntje van Chili.

Wij nemen genoegen met Lund, een goed diner en een kopje thee op de veranda. Hoewel we nu weer naar binnen gaan, want al dat water uit Desolation Sound neemt een boel muggen met zich mee.

• 15 Augustus 2009 - 10:02

Paul De Raad:

Zo te zien heeft de familie Maas het prima naar de zin. Ben wel een beetje jaloers op jullie. Maar ok, ik begin vandaag ook met mijn vakantie :). Overigens Bart ben je nu al 40 of ga je dit weekend 40 jaar worden. Volgens mij staat het niet goed in mijn agenda maar 1 ding is zeker. Je gaat op deze vakantie de 40 passeren. Proficiat en geniet er maar een extra leuke dag van daar in het verre Canada (of misschien al geweest). En pas goed op voor de beren hé. Groeten van je college uit Loon op Zand

• 15 Augustus 2009 - 16:30

Familie Molenschot:

Van harte proficiat met je verjaardag en nog een goede fijne reis.. De profielfoto ziet er al actief uit;) Goede 1e indruk dus!

Groetjes,

De Molenzonnetjes