Blessure - Reisverslag uit Antimony, Verenigde Staten van Bart, Reggie, Jasper & Carlijn Maas - WaarBenJij.nu Blessure - Reisverslag uit Antimony, Verenigde Staten van Bart, Reggie, Jasper & Carlijn Maas - WaarBenJij.nu

Blessure

Door: Reggie

Blijf op de hoogte en volg Bart, Reggie, Jasper & Carlijn

22 Juli 2008 | Verenigde Staten, Antimony

Rockin R Ranch staat bekend om haar activiteiten. Daar hebben we vandaag dan ook volop gebruik van gemaakt. Met paardrijden (denk aan: achter elkaar aan sjokkende paarden wiens enige ondeugd het eten van de blaadjes is), tubing (in de binnenkant van een tractorband de rivier af varen), ponytail riding (Carlijn die op een paard aan de lijn over het terrein geleid wordt) en zipping (tokkelen, en dan halverwege in de zwemvijver vallen). En toen ik op het paard zat, en Bart & Jasper op de quad heeft Carlijn vrienden gemaakt met de hoofd paardrij instructrice Brandy.

Als extra hebben Jasper & Bart nog een ATV (wij noemen het een quad) gehuurd, waarmee ze een rondj hebben gereden. Natuurlijk mag dag niet maar ach - te hard rijden mag ook niet, zei de eigenaar. Tsja, in Nederland zou je zeggen vloeken mag ook niet, maar ik geloof niet dat de eigenaar ooit te betrappen is op vloeken. Het blijft een zeer gelovige mormoon.

En die blessure? Niet Carlijn, want haar hebben we een anti-allergie pil gegeven en met veel handen wassen en veel TLC (Tender loving care - liefde en zorg) van Brandy, heeft zij het wel gered. Het was ook niets spannends bij het ATV-en of paardrijden.

Nee, de blessure van vandaag was van Jasper. Die wilde graag biljarten en heeft daarbij zijn lip gestoten...

• 22 Juli 2008 - 07:01

Oma :

Jasper wat lees ik nu in het verhaaltje een zware blessure aan je lip? kan je dan nog verder met de reis? natuurlijk wel he! wat doen jullie allemaal leuke dingen ik ben reuze benieuwd naar verhalen en foto~s Carlijn op een paard en niet benauwd,goed zeg mam